Envío GRATIS a partir de 50€ de compra

Opinions

Opinions

Sovint, en el nostre dia a dia, els nostres clients opinen i comparteixen amb nosaltres la seva satisfacció i experiència al comprar a Candybox.es

 

Si tu també vols deixar-nos un comentari, pots escriure’ns a través de la nostre pàgina de contacte.

 

Aquí et presentem una selecció d’opinions dels nostres clients:

Me encantan las cajas de chuches de esta tienda online, son un regalo super original para cualquier ocasión.

Marta, Valencia

Vaig descobrir Candybox just a temps per fer-li un regal a la meva neboda petita. Vaig escollir una caixa de llaminadures vermelles i roses amb un missatge molt divertit i li va agradar molt. Va ser el millor regal pel seu aniversari!

Elena, Barcelona

Las cajas de chuches han sido un regalo muy original para el personal de mi tienda. Los trabajadores no se esperaban recibir un mensaje personalizado para cada uno de ellos.

David, Lleida

Gran variedad de cajas de chuches con frases inspiradoras. La posibilidad de escribir textos personalizados en el interior de la caja es genial.

Anna, Barcelona

Muy divertidas y las chuches recientes.

Ana, Madrid

El regalo perfecto para nuestro aniversario de bodas. A mi mujer que encanta el dulce y la caja le pareció un regalo muy original.

Carlos, Valencia

Destacar el buen trato del servicio de atención al cliente. No estoy acostumbrado a comprar por Internet y me explicaron cómo debía realizar el pedido y redactar el mensaje.

Daniel, Murcia

Idea de regalo muy divertida. Repetiré porque gustó mucho ¡Gracias!

Maria, Valladolid

Us felicito per la web. Vaig comprar una caixa de melons per fer una broma a un company de feina i quan li van entregar a la oficina la seva cara va ser de sorpresa total. Li va encantar la dedicatòria que li vam escriure els companys!

Maite, Barcelona

Política de protección de datos de carácter personal
Volver